Nav activeren
Sluiten
  • Menu

Veel Gestelde Vragen

 

Verzending-en-Levering.png
Verzending & Levering
Wat is de levertijd?
Als het product op voorraad is en het voor 20:00 uur besteld is op een werkdag, dan heb je de bestelling de volgende werkdag in huis. Is het product helaas niet op voorraad tijdens het plaatsen van de bestelling, dan staat de levertijd vermeld bij het...
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Op het moment dat de bestelling wordt verzonden vanuit onze winkel, krijg je een mailtje van PostNL met de Track & Trace code. Met deze code kun je het pakketje volgen. Dit is niet altijd het geval. Als de producten in een brievenbuspakketje passen...
Mis je producten bij de bestelling?
Dit is natuurlijk heel vervelend. Je kan contact met ons opnemen via de chat, mail of telefoon. We gaan het dan meteen voor je oplossen. 
Kan ik het pakketje ophalen bij een PostNL afhaalpunt?
Ja, je kan ervoor kiezen om het pakketje af te laten leveren bij een PostNL afhaalpunt bij jou in de buurt. Als je de adresgegevens hebt ingevuld bij het plaatsen van de bestelling, dan komen er automatisch afhaalpunten in je omgeving aan bod. Je krijgt...
Kan ik het pakketje afhalen in de winkel?
Ja, dit is mogelijk. Hier kun je voor kiezen bij het plaatsen van de bestelling. We sturen je dan zo snel mogelijk een mailtje als het pakketje voor je klaar ligt in de winkel.
Heb je een beschadigd pakketje gekregen?
Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Is het pakketje daardoor niet meer compleet, dan kun je contact met ons opnemen via de chat, mail of telefoon.
Toon alles
Retourneren-en-Terugbetaling.png
Retourneren & Terugbetaling
Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren?
Alle voorwaarden voor het retourneren kun je terugvinden op onze retourpagina: https://www.textielstad.nl/retourneren
Wanneer wordt mijn geld teruggestort nadat het pakketje retour is gestuurd?
Uiterlijk binnen 14 dagen storten wij het geld terug.
Toon alles
Bestellen-en-Betalen.png
Bestellen & Betalen
Op welke manieren kan ik betalen?
Je kan op verschillende manieren bij ons online betalen: via iDeal, Overboeking (vooruitbetaling), Sofort, Bancontact, PayPal en Creditcard. Let op, bij een overboeking kan het langer duren, omdat wij de betaling dan eerst gaan controleren. Het kan ...
Kan ik iets bijbestellen?
Dit kan natuurlijk gebeuren dat je iets vergeet bij te bestellen. Je kan altijd contact met ons opnemen en dan kijken wij of we iets voor je kunnen betekenen
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kan de bestelling altijd annuleren als wij het nog niet verpakt hebben. Neem gerust contact met ons op via de chat, mail of telefoon en dan kijken we wat mogelijk is.
Kan ik van alle stoffen stalen bestellen?
Nee, helaas zijn niet van alle stoffen stalen beschikbaar. Je kunt wel van iedere stof vanaf 35 cm bestellen.
Kan ik telefonisch bestellen?
Dit is helaas niet mogelijk. Als je echter moeite hebt met het plaatsen van de bestelling, da helpen we je graag via de telefoon, mail of chat. We helpen je graag!
Kan ik zonder internet en e-mail een bestelling plaatsen?
Dit is helaas niet mogelijk, er is namelijk een geldig e-mailadres nodig. Dit hebben wij namelijk nodig om de bestelbevestiging en de trackinginformatie naar toe te sturen. 
Krijg ik korting of zijn er korting codes?
Textielstad heeft altijd scherpe prijzen en ep veel producten staffel korting. Indien een product stafel korting heeft zie je dit bij de prijs info staan. Naast de toch al zo scherpe prijzen zijn er regelmatig leuke acties. Meld je aan voor de Textielstad...
Toon alles
Algemeen.png
Algemeen
Ik heb mijn adres verkeerd ingevoerd, kan ik dit nog wijzigen?
Als het pakketje nog niet verstuurd is, dan kunnen wij het adres nog wijzigen. Tip: als je een account hebt bij ons en daar het adres goed in staat dan kan het in toekomst niet meer fout gaan.
Is ons telefoonnummer van de winkel in Tilburg?
Ja, het telefoonnummer is 085-0475543. Je belt dan naar de winkel in Tilburg.
Hoe weet ik welke kleur rits, garen of knoop past bij mijn stof?
Als je een bijpassende rits, garen of knoop zoekt bij een stofje dan kun je kijken onder het product bij 'Bestel ook in deze kleur'. Zo weet je zeker dat de kleur mooi bij het stofje past. 
Toon alles
Productinformatie.png
Productinformatie
Welke maat moet ik kiezen voor een Burda patroon?

Kies de juiste maat met behulp van de onderstaande maattabel.

Burda Maattabel

Welke maat moet ik kiezen voor een Burda kinderpatroon?

Kies eenvoudig de juiste maat met behulp van de onderstaande maattabel.

Maattabel Burda Kind

Welke maat moet ik kiezen voor een Kwiksew patroon?

Kies eenvoudig de juiste maat voor een Kwiksew patroon met behulp van de onderstaande maattabel.

Maattabel Kwiksew

Welke maat moet ik kiezen voor een Simplicity patroon?

Kies eenvoudig de juiste maat voor een Simplicity patroon met behulp van de onderstaande maattabel. 

Maattabel Simplicity

Welke maat moet ik kiezen voor een McCall's patroon?

Kies eenvoudig de juiste maat voor een McCall's patroon met behulp van onderstaande maattabel.

Maattabel McCall's

Welke maat moet ik kiezen voor een Butterick patroon?

Kies eenvoudig de jiste maat voor Butterick patroon met behulp van onderstaande maattabel. 

Maattabel Butterick

Welke maat moet ik kiezen voor een Voque patroon?

Kies eenvoudig de juiste maat voor een Voque patroon met behulp van onderstaande maattabel. 

Maattabel Voque

wat betekent Bi-strech

Bi-stretch betekent dat de stof in allebei de richtingen rekt. 

Toon alles
Mijn-account.png
Mijn account
Waar vind ik mijn facturen?
De facturen van al je bestellingen kun je gemakkelijk terugvinden in je account.
Hoe kan ik inloggen in mijn account als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Als je jouw wachtwoord bent vergeten kun je klikken op het linkje wachtwoord vergeten. Wij sturen dan een linkje naar je e-mailadres. Je kan via dat linkje een nieuw wachtwoord aanmaken. 
Toon alles