
Verzending & Levering
verzendkosten?
De verzendkosten voor bestellingen onder de 50 euro in Nederland zijn 3,50.
Heb je een beschadigd pakketje gekregen?
Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Is het pakketje daardoor niet meer compleet, dan kun je contact met ons opnemen via de chat, mail of telefoon.
Kan ik het pakketje afhalen in de winkel?
Ja, dit is mogelijk. Hier kun je voor kiezen bij het plaatsen van de bestelling. We sturen je dan zo snel mogelijk een mailtje als het pakketje voor je klaar ligt in de winkel.
Kan ik het pakketje ophalen bij een PostNL afhaalpunt?
Ja, je kan ervoor kiezen om het pakketje af te laten leveren bij een PostNL afhaalpunt bij jou in de buurt. Als je de adresgegevens hebt ingevuld bij het plaatsen van de bestelling, dan komen er automatisch afhaalpunten in je omgeving aan bod. Je krijgt van PostNL een mailtje als het pakketje op de door jou gekozen locatie klaarligt.
Je hebt 14 dagen de tijd om de bestelling af te halen. Mocht je het pakketje niet af kunnen halen in deze dagen, dan zal het pakketje teruggestuurd worden naar Textielstad.
Mis je producten bij de bestelling?
Dit is natuurlijk heel vervelend. Je kan contact met ons opnemen via de chat, mail of telefoon. We gaan het dan meteen voor je oplossen.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Op het moment dat de bestelling wordt verzonden vanuit onze winkel, krijg je een mailtje van PostNL met de Track & Trace code. Met deze code kun je het pakketje volgen. Dit is niet altijd het geval. Als de producten in een brievenbuspakketje passen dan vind je het pakketje vanzelf in je brievenbus.
Wat is de levertijd?
Als het product op voorraad is en het voor 18:00 uur besteld is op een werkdag, dan heb je de bestelling de volgende werkdag in huis. Is het product helaas niet op voorraad tijdens het plaatsen van de bestelling, dan staat de levertijd vermeld bij het product.
Bij stoffen is het soms wat lastiger. Bijvoorbeeld wanneer je 5 meter stof wilt gaan bestellen en wij nog maar 2 meter op voorraad hebben. Dan staat er geen levertijd vermeld bij het product, omdat het wel op voorraad is. Je kan dan altijd via de chat, mail of telefoon ons om hulp vragen.